Bouwjaar | 30-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.708 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | K-261-RG Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.708 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | K-261-RG Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Staten Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Statenweg 1 |
Postcode | 1213 RB |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21816253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Te koop aangeboden een keurige Mini Cooper uit 2002
*Voorzien van nog het goede type motor (GEEN PSA MOTOR)
*Cruise Controle
*Bouwjaar 2002
*Van binnen en buiten een keurige auto
*Rijdt en stuurt zeer goed
*Airco
*Voor meer informatie kunt u mailen of bellen via +31621816253 (Michel)
Voor vragen zijn wij telefonisch bereikbaar van 09.00
tot 22.00, ook bent u welkom in onze showroom, Ma t/m Za
van 09.00 tot 17.00, ook zondags open OP AFSPRAAK vanaf 13:00 uur
tot 17.00 uur
Adres:
Statenweg 1
1213 RB Hilversum
Achter het vliegveld
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering, opties, accessoires en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met ons via 06 218 162 53.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.