Mini Cooper Mini 1.6 Business Line

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.243 km
Deuren 3
Kenteken 20-PGS-1 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Mini Cooper Mini 1.6 Business Line


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 21-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.243 km
Deuren 3
Kenteken 20-PGS-1 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Magalimoto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosteinderweg 342
Postcode 1432 BE
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46581384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.magalimoto.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De perfecte herkenbare stadsauto. Een knalrode Mini uit 2011 met een fijne lage kilometerstand en complete onderhoudshistorie.

Mini Cooper 1.6 l Lage KM NAP l 2011 l Airco | Cruise l Pano


- Kenteken: 20-PGS-1
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 21-01-2025
- Tellerstand: 68243 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: N16B16A
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1050 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 372 cm
- Hoogte: 1407 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Glazen schuifdak
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem uitneembaar
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Stuurbekrachtiging

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem


Klein, rood en een lekker sportief pookje. Een Mini Cooper is al jaren niet meer weg te denken uit het straatbeeld, al worden ze met het jaar groter.

Dit exemplaar is nog van de kleinere generatie en dat voel je ook tijdens het rijden. Gemakkelijk manoeuvreren, kleine draaicirkel en je propt hem met gemak in het kleinste parkeervakje. Het onderstel is sportief maar niet oncomfortabel, daar merk je dat het onderhuids toch iets weg heeft van een BMW. Het stuurt lekker scherp, iets waar wij als oldtimer liefhebbers even aan moesten wennen. Maar als je het door hebt voel je je helemaal in controle.

In januari 2011 rolde deze Mini van de band en werd deze opgehaald door de eerste eigenaar. Keurig onderhouden en altijd alle beurtjes genoteerd in het Serviceboekje. Eind 2018 kreeg de vorige eigenaresse de Rode Mini in handen en zij heeft dit keurig voortgezet. Elk jaar rond de APK datum een beurtje en meteen weer de weg op. Aangezien ze sinds de Corona-tijd steeds vaker met de fiets naar het werk ging, bleef de Mini vaker thuis dan nodig. Vandaar dat ze zocht naar een nieuwe eigenaar, zodoende kwamen wij in beeld.

De lak is nog erg mooi. Een diepe rode kleur met nagenoeg geen deukjes en zeker geen krassen. De twee originele witte strepen zitten er nog op en gecombineerd met het witte dak en spiegels geeft dit een lekker friss

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie