Bouwjaar | 30-09-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 320.739 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-TJ-ND Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 320.739 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-TJ-ND Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Badhoevedorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 12 |
Postcode | 1171 CR |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45045405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicegroup.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - dec. 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze MINI uit 2006. Er staat 320739 kilometer op de teller. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Tot de uitrusting van deze MINI behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Gemak en veiligheid gaan prachtig samen. Bijvoorbeeld door de audiobediening op het stuur. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Met lederen stuur en boordcomputer is deze MINI helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI samen. Banden met te weinig lucht zorgen voor meer brandstofverbruik en meer uitstoot. Met het bandenspanningscontrolesysteem krijgt u op tijd een waarschuwing.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Als u meer wilt weten over deze MINI, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
LET OP !
WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND ! VOOR MEER INFO OF HET MAKEN VAN EEN AFSPRAAK : 06-45045405
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.