Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.900 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 51-ZTF-2 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 7.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.900 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 51-ZTF-2 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Point |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 1337 |
Postcode | 1066 CM |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43559762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.540 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
ERG COMPLEET: LEDER/PANORAMADAK/STOELVERWARMING/NAVIGATIE/PDC ETC ETC ETC WILT U DEZE AUTO LEASEN OF FINANCIEREN DIT REGELEN WE GRAAG VOOR U! Bij het ontwerpen van de MINI Cooper stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde 6 bak. Het start-stopsysteem maakt deze auto zuiniger en schoner. lichtmetalen velgen, , donker getint glas achter, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare achterbank zijn aan boord. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Achter het stuur van deze MINI bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren achter die u assisteren bij het inparkeren. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Natuurlijk behoren lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter ook tot de uitrusting van deze complete auto. De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI Countryman samen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt bij drukverlies in een van de banden. Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak telefoon:0643559762
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.