Bouwjaar | 23-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.688 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 67-HDJ-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.688 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 67-HDJ-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tweemiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 5 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34673587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tweemiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning. De Mini is standaard voorzien van: buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Mini Mini heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Slappe banden zijn niet alleen gevaarlijk en kostbaar, maar slijten ook sneller. Gelukkig waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem tijdig bij drukverlies.
= Bedrijfsinformatie =
Graag vooraf een afspraak maken voor een bezichtiging of proefrit.
Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen de auto direct voor u op naam zetten.
Aankoopkeuringen zijn toegestaan op al onze auto's.
Inruil van uw eigen auto is mogelijk.
Bij vragen of interesse kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.
Met vriendelijke groet,
Emiel en Emiel
TweEmiel auto's
Nijverheidsstraat 5
1704RA Heerhugowaard
Tel:
+31 626176895
+31 634673587
Email:
info@tweemiel.nl
Website:
Tweemiel.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.