Bouwjaar | 29-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.048 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 40-RJ-ZS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.048 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 40-RJ-ZS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Marco Schuyt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Mossel 4 |
Postcode | 1723 HZ |
Plaats | Noord-Scharwoude |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marcoschuyt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2004 - mrt. 2009
Modelcode: R52
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met een auto als deze MINI Cabrio komt u absoluut goed voor de dag. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Als u eenmaal kennis hebt gemaakt met het elektrische cabriodak dan weet u het zeker: bij deze auto is over elk detail nagedacht. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Deze auto heeft airconditioning aan boord. De MINI is standaard voorzien van: lederen stuur en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Een gevoel van vrijheid ervaar je pas in deze cabrio. Neem contact op en probeer 'm uit!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's staan geadverteerd voor meeneemprijzen, en worden afgeleverd met APK.
Inruil auto, boot, motor, brommer enz... mogelijk
Altijd 50 occasions op voorraad!
Wij zijn inmiddels al meer dan 20 jaar een begrip in tweedehands en nieuwe auto's!
Tevens doen wij onderhoud en reparaties.
Garage Marco Schuyt
De mossel 4
1723 HZ Noord-Scharwoude
0226-453558 - 06-25181812
Aan de getoonde informatie op deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.