Bouwjaar | 23-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.280 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.280 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Visser Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Penningweg 104 |
Postcode | 1507 DH |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 6415068 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.visserautomotivebv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Visser Automotive B.V een betrouwbaar bedrijf met ervaring sinds 1998.
Wij hebben maar één doel, één tevreden klant! wij van Visser Automotive zijn elke dag onderweg om de juiste auto met de juiste opties de juiste kilometerstand en het meest belangrijke het juiste prijs kaartje op voorraad te zetten.
Wij staan altijd klaar om u een eerlijk advies te geven onder het genot van een bakje koffie.
Heeft één van onze auto's u interesse gewekt? Neem dan gerust contact met ons op, dan helpt één van onze verkopers u graag verder.
Neem Contact op voor een bezichtiging om misverstanden te voorkomen.
0756415068/0613777444 info@visserautomotivebv.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Paceman | Commercieel denken
De nieuwe generatie van de legendarische Mini is een succes, daar is geen twijfel over mogelijk. En om dat succes te vergroten brengt de fabrikant allerhande varianten uit. Net als vroeger zijn er een stationcar en een cabrio. Maar... toen niet meer uit het verleden kon worden geput, ging Mini nieuwe uitvoeringen verzinnen. De laatste variant is de "Paceman".
De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen.
Plus
- uitstekende wegligging
- onderscheidende vormgeving
Min
- vermoeiend op lange afstand
- leeftijd begint te tellen (achterhaalde techniek)
Conclusie
Marketing les 1: Zoek een gat in de markt en vul het. Les 2: als er geen gat is, maak het dan. Nadat MINI alle denkbare varianten had uitgebracht op het legendarische model uit de vorige eeuw, werden nieuwe varianten bedacht. De Paceman moet nu als kers op de taart het beste van alle MINI's combineren.
In vele opzichten is dat gelukt. De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen. Het weggedrag is op-en-top MINI en dus is ook het rijplezier gegarandeerd.
De vraag resteert echter? Wie zit hier op te wachten? De geschiedenis leert dat soortgelijke mengelmoesjes van andere merken (SsangYong Actyon, Kia Soul, BMW X6) nauwelijks aanslaan. Bovendien blijft het een raadsel waarom het belangrijkste gat in de markt nog steeds niet is gevuld: wanneer komt er een MINI die daadwerkelijk mini is? Wanneer wordt de kleine Rocketman die MINI in 2011 toonde in productie genomen?