Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Pure+ org. NL-auto leer/alc camera
€ 22.940,-
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.128 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-395-JB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.128 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-395-JB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Goede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melkweg 1 |
Postcode | 1841 JJ |
Plaats | Stompetoren |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5744919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodegoede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 99 kW (135 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 55 km
Bandenmaat: 215/70 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 180 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 40 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,090909090909 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U heeft bij ons keuze uit 200 origineel Nederlandse personen- en/of bedrijfsauto's.
Bovendien beschikken we over een ruime moderne werkplaats met 6 ervaren monteurs.
We hebben 11 gratis leenauto's/bussen zodat we u altijd mobiel houden.
Ook ruilen we uw huidige auto graag in.
Alle auto's zijn direct betrouwbaar leverbaar: De auto is dan ook gepoetst, tenaamgesteld, inruilauto gevrijwaard en heeft de wettelijke garantie. Groot onderhoudspakket met beurt, nieuwe apk en 3 maanden garantie 795,-. BOVAG-garantie 12 maanden v.a. 500,- meerprijs op auto's tot 150.000km en/of 8 jaar oud.
U bent van harte welkom. Voor meer informatie zijn we u graag van dienst 072-5744919.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?