Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.273 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-NH-PD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.273 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-NH-PD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf ProFix |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kievitstraat 2 |
Postcode | 1781 ZE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 785752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfprofix.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Word afgeleverd met nieuwe APK!
Nissan Primera Estate 2.0 Visia
- Kenteken: 87-NH-PD
- Merk: Nissan
- Model: Primera Estate
- APK tot: 04-02-2025
- Tellerstand: 186273 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: QR20
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1355 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 468 cm
- Hoogte: 1482 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Airco
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling
Wilt u een van onze occasions komen bekijken? Maak dan aub een afspraak met ons verkoopteam.
Zo kunnen we samen met u uitgebreid de tijd nemen en zult u niet teleurgesteld raken als een auto reeds verkocht is.
Autobedrijf ProFix
Kievitstraat 2
1781 ZE Den Helder
0223 785 752
info@autobedrijfprofix.nl
www.autobedrijfprofix.nl/
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.