Bouwjaar | 10-04-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-550-TP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-550-TP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Dam Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hand-eg 3 |
Postcode | 1648 GD |
Plaats | De Goorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 861203 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandamautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Liefhebbers van Nissan kiezen voor dit merk vanwege betrouwbare, hoge kwaliteit in techniek en rijgemak. Innovation that excites. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder turbo motor en een handgeschakelde zes versnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Nissan behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank én Carplay.
Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. De elektronische systemen in deze Nissan helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan Qashqai is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
= Bedrijfsinformatie =
Zie onze website voor een uitgebreide fotorapportage.
Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.
Genoemde prijs betreft een meeneemprijs. Levering inclusief onderhoud en garantie is tegen meerprijs mogelijk. Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk.
De auto wordt gratis op naam gezet en het tenaamstellen kan bij ons ook buiten kantoortijden.
Al onze auto's worden standaard geleverd met nieuwe Apk.
Voor een financiering kunt u op de knop onder de vraagprijs klikken en DMF krediet geeft u een duidelijk voorstel.
U bent van harte welkom om de auto te bekijken en eventueel een proefrit te maken.
Voor meer informatie kunt u vragen naar Ralf of Joery.
Met vriendelijke groet, Het team van van Dam Automobielen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.