Bouwjaar | 24-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.889 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-722-BZ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.889 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-722-BZ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Groenewoud van Kesteren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Witte Paal 306 |
Postcode | 1742 LD |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 213000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | groenewoudvankesteren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T N-Connecta Panoramadak
- Kenteken: L-722-BZ
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 29-11-2025
- Tellerstand: 77889 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin Metallic
- Motorinhoud: 1332 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HR13
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1275 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 439 cm
- Breedte: 181 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Design pakket
- Dakrails
- Panoramadak
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Rondomzicht camera
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
Voor meer informatie over deze of een van onze andere occasions kunt u contact opnemen met Robin Snijder of Ronald van Kesteren, 0224-213000. U bent van harte welkom in onze showroom aan de Witte Paal 306 in Schagen.
Autobedrijf Groenewoud van Kesteren
Witte Paal 306
1742 LD Schagen
0224-213000
verkoop@groenewoudvankesteren.nl
groenewoudvankesteren.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.