Bouwjaar | 07-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.283 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 18.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.283 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kreeft Auto & Service |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Witte Hert 15 |
Postcode | 1601 MJ |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 796516 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kreeftauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2018 - mrt. 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 687 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Voor de complete foto reportage ga dan naar onze website, www.kreeftauto.nl.
Kreeft Auto is geopend van;
Maandag t/m Vrijdag 08:00 / 17.00 uur
Zaterdag tussen 10:00 en 14:00 & Zondag op afspraak
Wij vragen uw begrip dat wij geen auto`s kunnen reserveren. Neem voordat u vertrekt contact met ons op, om er zeker van te zijn dat de auto van uw keus nog beschikbaar is. Rekening houdend met uw reistijd houden wij dan de auto voor u vast.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden.
Adres:
Het Witte Hert 15 (bedrijven terrein de Schepenwijk).
1601 MJ Enkhuizen.
Tevens zijn wij ook gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Vanaf Amsterdam Centraal de trein richting Enkhuizen.
Uitstappen bij station: Enkhuizen.
Wij halen uw op van het station als extra service.
BOVAG garantie.
Wij zijn ook aangesloten bij BOVAG dat houdt o.a. in.
Garantie op reparaties.
Vakkundig en betrouwbaar.
Duidelijke voorwaarden.
Gespecificeerde factureren.
Bemiddeling bij klachten.
Dit voertuig komt in aanmerking voor BOVAG garantie als de aankoopwaarde hoger is dan €4500,- en dat de kilometerstand lager is dan 150.000KM. Voor de volledige voorwaarden en meer informatie, bekijk onze BOVAG garantie pagina. op onze website www.kreeftautoservice.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.