Bouwjaar | 15-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
€ 37.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwendijk Hoofddorp |
Contactpersoon | David Gimpel |
Adres | Parelaan |
Postcode | 2132 WS |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5627604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 0235627604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-nieuwendijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 184 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs) (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
- Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe APK.
- 12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
- BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro.
- Renault Route Service.
- Professionele poetsbeurt.
- Brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs)"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Nu 20% korting op alle trekhaken!
Veilig op weg? Sluit nu een autoverzekering af bij Nieuwendijk tegen een scherp tarief en profiteer van: €0 Eigen Risico.
Nieuwsgierig geworden naar deze prachte auto, wilt u meer informatie of vrijblijvende proefrit? Bel: 023-5627604 en vraag naar David Gimpel, Ruud de Graaf, Job Korthoff of Jelle van Driel. U mag ons ook mailen naar: hoofddorp@renault-nieuwendijk.nl
Renault Nieuwendijk Hoofddorp B.V. is al sinds 1992 de Renault dealer van de regio Hoofddorp / Schiphol en de Haarlemmermeer. Voor verkoop van een nieuwe Renault en ruime voorraad occasions bent u van harte welkom in ons moderne pand. Tevens kunt u bij ons terecht voor schadeherstel, winterbanden, autofinanciering en de autoverzekering. Wij nemen uw zorgen uit handen.
Disclaimer: Er is veel aandacht en zorg besteed aan deze website. Wij streven ernaar dat alle informatie zo volledig, correct en actueel mogelijk wordt weergegeven. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Navigatie en software systemen worden niet geüpdatet en vallen buiten enige vorm van garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.