Nissan Qashqai 1.6 Acenta Panodak Leer|Trekhaak|Cruise

€ 6.440,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.017 km
Deuren 5
Kenteken 51-KJN-6 Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Nissan Qashqai 1.6 Acenta Panodak Leer|Trekhaak|Cruise


€ 6.440,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.017 km
Deuren 5
Kenteken 51-KJN-6 Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garagebedrijf A&J
Contactpersoon Johnny
Adres Nijverheidsweg 26
Postcode 1271 EA
Plaats Huizen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 5237077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagebedrijf-aenj.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Direct mee (zonder meerprijs): Neem de auto direct mee in de huidige -technische staat tegen een scherpe prijs.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Afleveringsinspectie, Auto gereinigd, Bovag 40- Puntencheck, Geldige APK, NAP (Nationale Auto Pas), Ruil je oude auto in tegen handelswaarde, Vervangend vervoer bij reparaties die langer dan 24 uur duren (€ 17,50 Ex. per dag)
- Basis (€ 445): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; 6 maanden A&J Huisgarantie, 15 liter brandstof bij aflevering, Afleveringsinspectie, Auto gereinigd, Bovag 40-Puntencheck, Kleine onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Nieuwe APK, Volledige, technische controle
- Uitgebreid (€ 695): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; 12 maanden A&J Huisgarantie, 15 liter brandstof bij aflevering, Bovag 40-Puntencheck, Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Nieuwe APK, Professioneel gereinigd, Volledige, technische controle
- Uitgebreid Plus (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 Maanden Bovag-garantie, 25 liter brandstof bij aflevering, Bovag 40-Puntencheck, Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Mattenset, Nieuwe APK, Professioneel gereinigd

*INCLUSIEF*
-Nieuwe APK
-Olie, Oliefilter en Bougies
-Remschijven en Remblokken voor

Nissan blinkt uit door grote gebruiksvriendelijkheid, gekoppeld aan hoogwaardige techniek. Daar word je toch blij van? Innovation that excites, inderdaad! De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie