Bouwjaar | 30-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-NKN-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-NKN-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Mark Molenaar |
Contactpersoon | Mark Molenaar |
Adres | Twuyverweg 45 |
Postcode | 1834 AB |
Plaats | Sint Pancras |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5642972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemarkmolenaar.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 647 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Altijd ruime keuze in diverse occasions groot of klein
In alle prijsklassen, financiering mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Mark Molenaar heeft altijd ruime keuze in leuke occasions
Wij adverteren met meeneem prijzen,
Informeer of bel ons en vraag naar de diverse afleverpakketen/
mogelijkheden,Wij staan u graag te woord
Ma tm vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00
Zaterdagochtend verkoop op afspraak
072 5642972,of Whatsapp 0629562322
Wilt u een afspraak maken voor een proefrit,graag even bellen of
de door u gekozen auto nog beschikbaar is om teleurstelling te
voorkomen!
Ook voor financiering kunt u bij ons terecht
Tot ziens bij ons in de showroom of werkplaats
Mvg team vakgarage mark molenaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.