Opel Astra GTC 1.4 Turbo Sport

€ 8.250,-

Bouwjaar 08-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.101 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Astra GTC 1.4 Turbo Sport


€ 8.250,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.101 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Karimo B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Curiestraat 10
Postcode 2041 CD
Plaats Zandvoort
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5733792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragekarimo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2011 - jul. 2015
Modelcode: J

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 184 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Distributieketting vervagen 2024.
evt. met zilvergrijs velgen leverbaar zie laatste foto

= Bedrijfsinformatie =

Let op ; berichten voor de laagste prijs wordt niet op gereageerd.


GRAAG EERST EVEN BELLEN VOOR U LANGSKOMT OM TE VOORKOMEN DAT U NIET VOOR NIKS KOMT.

Al onze auto's worden met 1 jaar apk afgeleverd.

Afleveringskosten en garantie:
één jaar garantie op onze occasions vraag naar de voorwaarde



Voor vragen kunt u bellen 023-5733792.weekend en na 17:00 Optie 2 voor verkoop alleen



Openingstijden:
Ma/Vr 08:00 tot 17:00
Zaterdag op afspraak

Kennis, kwaliteit, prijsbewust. Met deze kernwoorden vormen wij een full service autobedrijf in zandvoort: van apk,onderhoud, reparatie tot het aanbieden van een ruime keus aan vele occasions.

Autobedrijf Karimo
Curiestraat 10
in Zandvoort

Auto financieren ?
Vraag naar de mogelijkheden


Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Vakgarage Karimo niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie