Opel Astra Sports Tourer 1.3 CDTi S/S Cosmo

€ 10.950,-

Bouwjaar 30-01-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 240.876 km
Deuren 5
Kenteken 37-ZTB-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Opel Astra Sports Tourer 1.3 CDTi S/S Cosmo


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 240.876 km
Deuren 5
Kenteken 37-ZTB-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Reborn Invent B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 5A
Postcode 1271 EA
Plaats Huizen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23496517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.reborninvent.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.371 kg
Laadvermogen: 629 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Opel Astra Sports Tourer is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem horen tot de voorzieningen op deze auto.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Opel Astra Sports Tourer prima parkeersensoren die u een handje helpen. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Opel heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Natuurlijk is deze Opel Astra Sports Tourer voorzien van cruise control. De uitrusting van deze auto is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Opel Astra Sports Tourer samen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie