Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.519 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-490-NH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.519 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-490-NH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wallinga |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spaarndamseweg 380 |
Postcode | 2022 EA |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5380942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wallinga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2016 - dec. 2018
Modelcode: K
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.212 kg
Laadvermogen: 673 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.403 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze auto. Dit gaat 'm worden. Grootspraak? Nee hoor, gewoon winnen op alle punten. 100 procent auto, met alles erop en eraan voor zorgeloos, zuinig en uitstekend rijden. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Wat valt er verder op aan dit model? Dat is toch zeker het lederen interieur. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED matrix verlichting, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakdragers en elektrisch inklapbare buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.
Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het full map navigatiesysteem. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Met regensensor, cruise control, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur is deze Opel helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Opel Astra Sports Tourer samen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Deze Opel Astra Sports Tourer is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. U bent mede dankzij hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Als u meer wilt weten over deze Opel, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag n
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.