Bouwjaar | 27-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.702 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-PR-ZB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.702 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-PR-ZB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Steiner Holding BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Max Planckstraat 34 |
Postcode | 2041 CZ |
Plaats | Zandvoort |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55750469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.steinerholding.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2004 - aug. 2006
Modelcode: H
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Mooie en nette auto met de NAP, 2 sleutels en alle boekjes. Betreft een originele SPORT uitvoering. De auto is zeer goed onderhouden en hij rijdt dan ook uitstekend! Hij heeft o.a. een Airco, Radio/CD speler met stuurbediening, Centrale Deurvergrendeling met afstandbediening, Elektrische Ramen en spiegels, 17" sportvelgen, etc. De APK is geldig tot 04-05-2025. De auto is zeer netjes en heeft vanzelfsprekend wat gebruikerssporen welke men van een 20 jaar oude auto mag verwachten.
Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie.
Wij verzorgen ook exportdocumenten voor een trailer (€40) en exportdocumenten voor het rijden over de weg met witte platen een 14 daagse WA verzekering (€150).
We also make exportdocuments for a trailer (€40) and for driving with white plates and a14-day basic insurance (€150).
= Bedrijfsinformatie =
Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie en zonder inruil. Vraag vrijblijvend naar de full service prijs incl. een nieuwe APK keuring en 12 maanden BOVAG garantie (alleen mogelijk voor auto's boven de €4.500,-).
Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden niet meer in behandeling genomen, mede door het grote aantal reacties op onze advertenties. Voor Vertrek uw DAG LIMIET bij uw bank wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG )! U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon of laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging of het telefonische contact.
Openingstijden: Maandag t/m
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.