Opel Grandland X 1.2 Turbo Innovation Automaat | Panoramadak | Leder | Elektr. stoel met geheugen | Elektr. achterklep
€ 16.800,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.709 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RF-444-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Opel Grandland X 1.2 Turbo Innovation Automaat | Panoramadak | Leder | Elektr. stoel met geheugen | Elektr. achterklep
€ 16.800,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.709 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RF-444-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Veer Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Baanbergenweg 50 |
Postcode | 1271 TW |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2203022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vanderveerautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 186 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 687 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Origineel Nederlandse auto
1e eigenaar
Dealer onderhouden
Distributieriem is vervangen
= Bedrijfsinformatie =
Onderstaande opties behoren tot de mogelijkheden:
- Inruil van uw auto
- Garantie
- Afleverbeurt
- Financiering
Wij verzoeken u graag van tevoren even te bellen voor de beschikbaarheid van de auto om teleurstelling te voorkomen.
Wij plannen graag een afspraak, zodat u de aandacht en tijd krijgt die u verdient.
Belt of mailt u ons voor een afspraak? Wij zijn de hele week telefonisch beschikbaar. Op maandag tot en met vrijdag zijn we geopend van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
De koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.