Opel Grandland X 1.2 Turbo Innovation TREKHAAK | lichtmetalen wielen | cruise control | naviagtie | trekhaak | TREEKHAAK
€ 16.750,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-540-GK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Opel Grandland X 1.2 Turbo Innovation TREKHAAK | lichtmetalen wielen | cruise control | naviagtie | trekhaak | TREEKHAAK
€ 16.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-540-GK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Visser's Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eemlandweg 12 |
Postcode | 1271 KS |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 5266200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vissersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2018 - nov. 2020
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Tankinhoud: 53 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 186 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Vakgarage: De auto wordt afgeleverd met nieuwe APK, €30,- brandstof, gewassen, vloeistof controle, veiligheidsvest, parkeerschijf, lampen-set, life-hammer, gevarendriehoek en een liter olie. 3 Maanden garantie op de motor, versnellingsbak en aandrijving.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Opel Grandland X altijd de controle. Deze auto uit 2019 heeft 76560 kilometer op de teller staan. Een robuuste driecilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. De bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Opel Grandland X is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersbord-dete
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
![Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10178/opel-grandland-x-16-hybrid-gse.jpg)
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.