Bouwjaar | 12-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.133 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 36-ZGS-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.295,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.133 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 36-ZGS-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stadauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van gentstraat 70 |
Postcode | 1171 GM |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31202856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stadautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij geven geen korting op de rijklaarprijs!
Bellen voor vertrek is wel zo handig om teleurstellingen te voorkomen.
Al onze auto's zijn gewassen en gestofzuigd. Wij berekenen geen afleverkosten! De prijs die u ziet is wat u betaalt!
Alle keuringen bij ons op locatie zijn toegestaan op al onze auto's! Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Inruil is te bespreken. Wij kunnen de auto bij ons op locatie tenaamstellen. Wij werken op afspraak, dit is mogelijk tussen 09.00 en 20.00 van maandag tot en met zaterdag. Kom vrijblijvend langs om de auto te bekijken!
EU Export buyers: The rest BPM needs to be paid as a deposit. After registration inside EU within 10 weeks. We pay the BPM back.
Non EU export Buyers: Export via Germany. Rest BPM -€250.
Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Stadauto's niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in deze advertentie verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet gegarandeerd worden op juistheid door Stadauto's. Alle informatie is onder voorbehoud van druk,- zet,- prijs,- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 107 | Kleine charmeur
De fabrikanten maken er geen geheim van. Op de neus en het logo na, zijn de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo dezelfde auto's. Het belangrijkste verschil is te vinden in de uitrusting en daarmee de prijs. De Peugeot 107 komt nu, als laatste van het trio, op de markt. Hoe onderscheidt de 107 zich van de concurrenten?
De Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo zijn onderhuids dezelfde auto. De Peugeot 107 onderscheidt zich met charme en Franse flair.
Plus
- voordelig, volwaardig en volwassen
- goedkoop in aanschaf en gebruik
- veel ruimte voorin
Min
- matige toegang tot bagageruimte
- geen afsluitbaar dashboardkastje
- 2Tronic automaat voelt bestuurder niet goed aan
Conclusie
De techniek en rijeigenschappen van de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo verschillen nauwelijks. De keuze zal daarom vooral worden beïnvloed door de vormgeving en de uitrusting, want de basisuitrusting en prijsstelling verschilt per fabrikant. Bij Peugeot is stuurbekrachtiging altijd standaard, maar bijvoorbeeld een radio niet.
In de keuze voor een auto speelt ook het imago van een merk een grote rol. Ieder van de drie bijna identieke auto's heeft toch een eigen gevoel en eigen karakter. De Toyota Aygo is stoer en trendy. De Citroën C1 is vrolijk en eigenwijs. De Peugeot 107 is een echte charmeur met typische Franse flair.