Bouwjaar | 13-06-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.801 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TH-955-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.801 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TH-955-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B6 Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 16 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30800705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.b6auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2000 - mrt. 2007
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 138 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
- Elektrische ramen
- Voorzien van sportstoelen
- Nieuwe APK
- Elektrisch bedienbare kap
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met een auto als deze Peugeot 206 CC komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2005. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. Het elektrisch bediende cabriodak zorgt voor een indrukwekkend schouwspel. De kap opent en sluit snel en geruisloos. Ook is de auto voorzien van: getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het gevoel van een onvervalste cabrio moet u ervaren. Neem nu contact op voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Bij interesse of vragen neem gerust contact met ons op.
wij staan u graag te woord.
Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Team B6 Auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.