Bouwjaar | 23-06-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.733 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-SZ-KT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.733 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-SZ-KT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hild Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Scheepsbouwersweg 7-A |
Postcode | 1121 PC |
Plaats | Landsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22408637 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hildautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette Peugeot 307SW 2.0-16V Oxygo met 148.733 kilometer (NAP pas aanwezig).
Complete uitvoering die perfect rijdt en schakelt.
Uiteraard leveren we deze auto met een nieuwe APK.
Tegen een meerprijs van 350,-- leveren we de auto met een afleverbeurt en
3 maanden Occasion Garant Plan garantie.
Uw huidige auto of motor kunnen we inruilen.
De auto staat in onze showroom Scheepsbouwersweg 7 in Landsmeer
Voor meer informatie bel Hans Timmer 06-22408637 of mail naar: info@hildautos.nl
www.hildautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.