Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.886 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-PRF-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 50,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.886 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-PRF-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Moreise Automobielen |
Contactpersoon | E.P. van Haasteren |
Adres | Bovenweg 14 |
Postcode | 1834 CE |
Plaats | Sint Pancras |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51235853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.moreise.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2007 - mei 2011
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Keurige van 2e eigenaar afkomstige Peugeot 308 5drs Hb 1.6 benzine
Slechts 96dkm
Airco
Service historie aanwezig
Licht metalen velgen
Centrale deur vergrendeling
Electrische ramen
Apk gekeurd
Etc Rijklaar prijs
= Bedrijfsinformatie =
Onze showroom is 6 dagen in de week gewoon geopend, wel volgen wij de RIVM richtlijnen.
INFORMEER OOK NAAR DE VOORDELIGE AUTO FINANCIERINGEN!!!
Inruil is altijd bespreekbaar.
Alle auto's zijn voorzien van Nationale Autopas/ Carpas, onze auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 200 dkm kunnen worden verkocht met het Autotrust landelijke reparatie verzekering Voor meer info www.autotrust.nl
Al onze occasions zijn voorzien van de gehele onderhouds historie en hebben een gegarandeerde kilometerstand. Inruil behoort tot de mogelijkheden.
Bezoek bij voorkeur na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.