Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-RNR-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 5.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-RNR-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carteam Smit Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hauwert 46 |
Postcode | 1691 EH |
Plaats | Hauwert |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 201431 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carteamsmitautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2010
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 157 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 719 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
We hebben bij deze auto de koppeling vervangen en gelijk ook de waterpomp en thermostaathuis.
Het is een auto met 5 stoelen ,er kunnen nog xtra stoelen achterin gezet worden ,die zijn er niet bij.
Oh-la-la! Dit is precies waarom liefhebbers warmlopen voor Franse auto's. Net een beetje meer elegantie en rijcomfort, maar ook vooruitstrevende kwaliteit en prestaties. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen achter horen tot de voorzieningen op deze auto.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Peugeot met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u van te voren even of de betreffende auto nog aanwezig is. Het is jammer van de tijd en de gereden km's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.