Bouwjaar | 20-03-2018 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.991 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | P-599-VJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
€ 109.991,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2018 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.991 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | P-599-VJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinSpark Racing Engineering B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuiperij 26 |
Postcode | 1185 XS |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11072440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twinsparkracing.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - dec. 2018
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 308 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 188 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.965 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
TwinSpark Racing & Engineering biedt met trots deze prachtige Porsche 991.2 Carrera 4 GTS aan van de 2e eigenaar.
Onder de motorkap schuilt een 3.0-liter zescilinder twin-turbo boxermotor die maar liefst 450 pk levert. Met een acceleratie van 0-100 km/u in slechts 3,6 seconden en een topsnelheid van 310 km/u, zorgt de 4GTS voor een adrenaline-pompende rijervaring. Het sportuitlaatsysteem biedt een opwindende soundtrack, terwijl de vierwielaandrijving zorgt voor maximale grip en controle, ongeacht de rijomstandigheden.
Dit exemplaar is nieuw geleverd in Duitsland door Porsche Zentrum Ulm en door ons in 2022 in Nederland ingevoerd voor de huidige eigenaar. Uitgevoerd in de prachtige kleur Nachtblau(M5F) metallic met een half lederen/ half alcantara GTS interieur. Verder is deze GTS bomvol uitgevoerd met onder andere keramische remmen(PCCB), 18-weg adaptieve stoelen met geheugen, glazen panoramadak, adaptieve cruise control, PDLS plus led koplampen, Sport design achterspoiler en nog veel meer!
Maak vandaag nog een afspraak om deze prachtige 911 te bekijken of bekijk de uitgebreide fotoreportage op onze website!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.