Bouwjaar | 01-09-2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.845 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 9-SFR-43 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.436 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 79.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.845 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 9-SFR-43 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.436 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vehikel. epic sportscars |
Contactpersoon | Jeroen Gilles |
Adres | Crommelinbaan 44 |
Postcode | 2142 EX |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55708893 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vehikel.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Porsche 911 Carrera 4 PDK 991 Agaatgrijs Metallic
Origineel Nederlands geleverd mét behoud van het originele 911-karakter. Deze prachtige Porsche 991 Carrera 4 Coupé betreft het pre-facelift model. Dat wil zeggen: inclusief atmosferische 6-cilinder motor én de bijbehorende, typische boxerroffel! De aanwezige sportuitlaat zwelt de verslavende Porsche sound nog nét even wat meer aan. En dat is niet het enige wat het pure DNA van de Elfer onderstreept, want ook opties als PADM, PASM, Sportstoelen Plus en een Sport Chrono pakket staan 100% in het teken van performance. Naast super sportief, is onze Carrera 4 uiterst comfortabel. Immers, stoelverwarming, spraakbesturing, PCM, Stuurbekrachtiging Plus, parkeerhulp voor + achter, Bose audio en een automatische PDK-transmissie mag je eveneens afvinken. Al komt die laatste ook de (acceleratie)snelheid ten goedeâ€| Klaar om 350 paarden over 4 wielen te verdelen?
Design
Hoewel uitermate geschikt voor dagelijks gebruik, kunnen we de Agaatgrijs (ook wel Achatgrau of Agate Grey) metallic uitgevoerde Porsche 991 Carrera 4 allesbehalve onopvallend noemen. De sportcoupé staat namelijk op à 1/4 ber-fraaie 20 inch Carrera S wielen voorzien van een mat-grijze laklaag en heeft een klassiek uitgeschreven merkopschrift aan de achterzijde. Een ander typisch Porsche trekje is de doorlopende rode band tussen de beide achterlichten in. Verder telt de sportuitlaat 4 eindstukken, zodat iedere toeschouwer begrijpt waar die spectaculaire sound vandaan komtâ€| De 991 is een meer dan geslaagde evolutie van voorganger 997. De modernste van de twee heeft duidelijk meer body met zijn lagere daklijn en bredere wielkasten. De dynamiek druipt er bijna letterlijk vanaf, terwijl de nostalgische 911 gevoelens onverminderd aanwezig zijn dankzij iconische kenmerken zoals de ronde koplampen (in dit geval bi-xenon met daaronder afzonderlijke LED-lichtunits) en het onmiskenbare Elfer silhouet. Voel jij het ook?
Uitrusting
Achter het getinte glas gaat een hoofdzakelijk zwart lederen interieur schuil. We schrijven bewust â€?hoofdzakelijkâ€?, want de hemelbekleding is afgewerkt met alcantara. Zitten doe je op verwarmde en elektrisch verstelbare Sportstoelen Plus die jou perfect in het gareel houden tijdens hard accelereren en vluchtig bochtenwerk. Het eveneens met zwart leder beklede stuurwiel bevat 3 dubbele spaken gemaakt van aluminium. De bijpassende schakelflippers liggen letterlijk binnen handbereik voor een razendsnelle bediening van de even rappe, automatische PDK-transmissie. Houd je ondertussen met een schuin oog het Sport Chrono klokje op het dashboard in de gaten? Het uurwerk spoort aan om elke ronde nét weer een tandje harder te gaan. Wat hier zeker aan bijdraagt is Porsche Active Suspension Management â€? beter bekend als PASM, en Porsche Active Drivetrain Mount â€? kortweg PADM. Van
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.