Bouwjaar | 06-05-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.499 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 74-RJX-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.499 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 74-RJX-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinSpark Racing Engineering B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuiperij 26 |
Postcode | 1185 XS |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11072440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twinsparkracing.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2008 - dec. 2012
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 295 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.910 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 247 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
TwinSpark Racing & Engineering biedt met trots deze prachtige Porsche 911 997 4s aan met PDK. Dit exemplaar is origineel Nederlands geleverd door Porsche Centrum Rotterdam. Uitgevoerd in de kleur Basalt Schwarz Metallic met een zwart lederen interieur.
Dit betreft het facelift model van de 997 generatie die onder andere te herkennen is aan de LED achterlichten. Verder heeft Porsche de motor voor dit model volledig opnieuw ontwikkeld met de 3.8 liter DFI motor en was dit het eerste 911 model met een PDK versnellingsbak voorzien van 7 versnellingen.
Deze prachtige 911 4S is zeer compleet uitgevoerd met een Bose geluidssysteem, sportuitlaat, Sport Chrono pakket, PASM adaptief onderstel, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel, stoelverwarming, sportstoelen, cruise control en nog veel meer.
*Export price €56.599, European Taxes Paid!
Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging. Bekijk de uitgebreide fotoreportage op onze website!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.