Porsche 911 3.8 GT3 NL auto in topstaat Ceramische remmen

€ 149.991,-

Bouwjaar 19-09-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.991 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 349 kW (475 pk)

Porsche 911 3.8 GT3 NL auto in topstaat Ceramische remmen


€ 149.991,-

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.991 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 349 kW (475 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2013 - feb. 2016

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 315 km/u
Ledig gewicht: 1.430 kg
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieur: Zwart volleder alcantara, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De magische type-aanduiding GT3, staat voor veel mensen synoniem voor de ultieme 911, de rijdersauto bij uitstek. Een precisie-instrument, een icoon in een maatpak. Wat een auto. Woorden schieten te kort.
Zeker deze, als 991 GT3 voor het eerst met PDK geleverde versie, is niet alleen de meest fantastische rijdersauto, hij is ook nog eens heel bruikbaar en comfortabel als je wilt. Een langere wielbasis en de 18-voudig verstelbare adaptieve sportstoelen zorgen ervoor dat hij zelfs dagelijks inzetbaar is. Het lift-systeem op de vooras helpt daar overigens ook bij. Wat een machine....tussen de 6.000 - 9.000 toeren gilt ie het uit, een bizarre ervaring. En toch zo wendbaar. Wat stuurt ie strak, met zijn meesturende achteras. Minstens zo indrukwekkend als de versnelling, is zijn vertraging, met de Porsche Ceramic Composite Brakes. Bizar hoe goed ie remt. En wat is ie mooi, in het Diepzwart metallic.

Voor de laatste eigenaar hebben we de wielen Matzwart laten spuiten, dit is uiteraard aan te passen, alhoewel het hem heel goed staat :-)
Hij is nieuw in Nederland geleverd en door de vorige eigenaren is hij is zorgvuldig bereden, dat voel je en dat zie je. Een heerlijke optielijst hebben we hieronder toegevoegd. Wat direct opvalt, is alle symtomen van een dailydriver. En dat kan dus ook echt! Niet de schaalstoelen en rolkooi, nee, perfect zittende stoelen en zelfs stoelverwarming, indien nodig. Voor de laatste eigenaar hebben we bij Porsche Centrum Gelderland een achteruitrijcamera laten monteren, dat is het enige dat nog ontbrak aan deze topper!
Kom langs en laat u overtuigen, een blik zegt meer dan 1000 woorden......En en houdt u van zekerheid? Dan is het fijn om te weten dat er tot 03.04.2026! nog een Porsche Approved garantie aanwezig is op deze GT3. Zorgeloos genieten!
Uitvoering en opties:
082 90 liter tank
342 Stoelverwarming
450 Porsche Ceramic Composite Brake
454 Cruise Control
474 Liftsysteem vooras
490 Hifi-pakket
567 Grijze band in voorruit
602 LED koplampen incl. Porsche Dynamic Light System (PDLS)
640 Sportchronopakket
641 Electronische rittenregistratie
666 Telefoonmodule
749 Lederuitrusting met rood decoratief stiksel
P07 18-voudig verstelbare Adaptieve sportstoelen
P13 Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
P23 Porsche Communication Management incl navigatie
XPR Pri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie