Porsche 911 3.8 TURBO S - NL-Auto - Schuifdak - Int. extra pakket.

€ 129.900,-

Bouwjaar 01-02-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.436 km
Deuren 2
Kenteken 4-ZPG-82 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 412 kW (561 pk)

Porsche 911 3.8 TURBO S - NL-Auto - Schuifdak - Int. extra pakket.


€ 129.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.436 km
Deuren 2
Kenteken 4-ZPG-82 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 412 kW (561 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vehikel. epic sportscars
Contactpersoon Jeroen Gilles
Adres Crommelinbaan 44
Postcode 2142 EX
Plaats Cruquius
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55708893 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vehikel.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Porsche 911 991 Turbo S Tief schwarz metallic

Deze bijzonder fraaie Porsche 911 Turbo S, type 991.1, verdient zowaar nog wat extra aandacht. Het uitrustingsniveau is namelijk al bijna net zo opwindend als de dubbel geblazen boxer achterin die 560 paarden produceert. Bovendien is �der Elfer†voorzien van 3 jaar Porsche approved garantie; dat is tot september 2027. Zorgeloos genieten van supercar-prestaties is daarmee gegarandeerd!

Historie
De bloedstollende Duitser op jouw scherm is origineel Nederlands geleverd. Voor het ( perfecte) onderhoud is Porsche Centrum Amsterdam verantwoordelijk. De volledige servicehistorie is inbegrepen, inclusief NAP en onderhoudsfacturen.

Design
Het design van de 911 Turbo is al net zo onmiskenbaar als dat van het model zelf. Een 911 herken je uit duizenden. Een Turbo S-versie ook. De speciale 20†Turbo S wielen met centre lock, bumper(spoiler)s, extra luchtinlaten achter de portieren, 4 uitlaateindstukken, Sport Design buitenspiegels en �vaste� achterspoiler boven de krachtbron zorgen voor veel onderscheidend vermogen. Esthetisch gezien is de 911 Turbo een smaakmaker van jewelste!

Uitrusting en techniek
Wie er eens goed voor gaat zitten kan � hou je vast - een beroep doen op 18-voudig (!) verstelbare stoelen incl. memory-pakket. Zaken als lederen bekleding - ook op de portieren, dashboard en op de achterbank -, hoofdsteunen voor met Porsche-embleem, het Sport-Chrono-pakket, het glazen panorama dak, stoelventilatie en -verwarming en een Burmester Sound System maken het leven aan boord van deze Porsche 991.2 Turbo extra gerieflijk. Echter, het is de lichtgewicht carbon afwerking die ons triggert om de 3,8 liter 6-cilinder boxermotor met een lekkere roffel wakker te schudden. Het geluid doet meteen vermoeden dat de 560PK�s en 700 Newtonmeters jouw met geweld in de stoel drukken wanneer het gas erop gaat. Inderdaad, een perfecte zitpositie is een absolute must in plaats van luxe. En nee, ik overdrijf niet. Zelfs niet een beetje: 0-100 km/h geschiedt binnen 3,1 (!) seconden, waarna je kunt blijven doordenderen tot wel 318 km/h! Voor dergelijke bizar snelle sprints en hoge snelheden is meer nodig dan �alleen� heel veel Turbo-power. De vierwielaandrijving en PDK-transmissie zetten de immense krachten om in optimale grip en een naadloze overbrenging. Precies wat jij zoekt in een Porsche 911 met Turbo-opschrift! Verder is onze Turbo S voorzien van Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM), Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+), Elektronisch geregelde sper op de achteras, te weten Porsche Vectoring Plus (PTV Plus), Cruisecontrol, home-link garagedeuropener en Keramische remmen (PCCB).

Uitrustingslijst:
Privacyglass / Licht Design Pakket / Cruise Control met afstandsregeling / Home Link / Lederen dashboard, portierpaneel luchtmondstukken / Middenconsole achter leer / PCM pakker Leer / Verkeerstekenherk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie