Porsche 911 3.8 TurboS Carbon Pano Exclusive SportChrono Lift

€ 227.500,-

Bouwjaar 02-06-2021
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.079 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.745 cc
Vermogen 477 kW (650 pk)

Porsche 911 3.8 TurboS Carbon Pano Exclusive SportChrono Lift


€ 227.500,-

Algemeen

Bouwjaar 02-06-2021
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.079 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.745 cc
Vermogen 477 kW (650 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Villa
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 1
Postcode 1411 GD
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 3037272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovilla.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 330 km/u
Ledig gewicht: 1.640 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Unique Porsche 992 Turbo S. Options: - Racinggeel P3. - 'PORSCHE' Logo gespoten in zwart (hoogglans) Porsche Exclusive Manufaktur KQ2. - Modelaanduiding in exterieurkleur Porsche Exclusive Manufaktur ABW. - Leder zwart AU. - 20-/21-inch 911 Turbo S wielen 46P. - Rijklaarmaakkosten, recycling- en beheerbijdrage en leges MS1. - Lichtgewicht pakket P81. - Volledige kuipstoelen Q1K. - PASM sportonderstel (-10 mm). - Sportuitlaatsysteem zwart Porsche Exclusive Manufaktur 0P9. - Lichtgewicht en geluidsgeïsoleerd glas incl. privacyglas VW7. - Lichtgewicht pakket. - Sierlijsten rond zijruiten in zwart (hoogglans). QJ4. - Achterzijde luchtintlaten zwart hoogglans gespoten Porsche Exclusive Manufaktur VK2. - Led deurverlichting met 'PORSCHE'-logo Porsche Exclusive Manufaktur UD1. - Lamellen motordeksel in hoogglans zwart gespoten Porsche Exclusive Manufaktur 6BC. - Elektrisch bedienbaar glazen schuif-/kanteldak 3FE. - 8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) G1G. - Exclusive achterlichten Porsche Exclusive Manufaktur 8VH. - Interieurpakket met decoratieve stiksels in afwijkende kleur Porsche Exclusive Manufaktur 6RD. - Interieurpakket geborsteld aluminium 5TE. - Zonder decoratief stiksel 3HA. - Dashboard en portierbekleding leder Porsche Exclusive Manufaktur 5HD. - Gordels racinggeel Porsche Exclusive Manufaktur FZ4. - Verwarmd GT Sportstuur Race-Tex 2ZF. - Sport Chrono stopwatch racinggeel Porsche Exclusive Manufaktur VN1. - Pedalen in aluminium en voetsteun van aluminium Porsche Exclusive Manufaktur P19. - Dorpellijsten geborsteld aluminium donker zilver, verlicht Porsche Exclusive Manufaktur VT2. - Opbergvak Race-Tex met Porsche embleem Porsche Exclusive Manufaktur 6E5. - ParkAssistent inclusief Surround View KA6. - Porsche Entry & Drive 4F2. - Afwijkende kleur stiksels Racinggeel 00480


Wat er ook verandert in de automarkt, de Duitse merken blijven altijd sterk. Op de teller van deze auto staat slechts 17.079 kilometer. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Laat uw passagiers maar genieten van het lederen interieur. U voelt vooral de vrijheid die het elektrisch bediende glazen panorama dak met z'n licht oplevert. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Koplampen voorzien van de allernieuwste lichttechniek, matrix LED-verlichting.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie