Porsche 911 Cabrio 3.8 Carrera 4S 60jr Pon Editie Uniek

€ 85.997,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-06-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.555 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 Carrera 4S 60jr Pon Editie Uniek


€ 85.997,-

Algemeen

Bouwjaar 04-06-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.555 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2009

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 295 km/u
Ledig gewicht: 1.595 kg
Wielbasis: 235 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Energielabel: F

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Omdat Pon al sinds 1949 dé Porsche importeur van in Nederland is, was het in 2009 tijd om dit te vieren. De net uitgekomen 997 4S MK2 versie leende zich daar uitermate goed voor om een Special Edition te maken! De importeur koos voor een Paint To Samplekleur, Diamantzwart metallic, en limiteerde hem tot slechts 15 stuks, te verkrijgen als Cabriolet en Coupé versie, handbak en PDK. Deze 'Porsche 911 4S Cabriolet 60 jaar Pon Porsche Import' zoals hij voluit heet, kenmerkt zich door de gigantische optielijst. Hij is echt bijzonder fraai uitgevoerd, met onder andere ontelbaar veel leeraccenten, zaken als Sportuitlaat, Sport Chrono pakket, volledig electrisch verstelbare Comfortstoelen, stoelventilatie, hij heeft het allemaal. Uiteraard ook leuke andere zaken als meedraaiende koplampen en stoelverwarming.
Uiteraard altijd Porsche dealer onderhouden en bij binnenkomst nu door ons voorzien van een nieuwe laklaag aan de voorzijde, in verband met steenslag en een kras. Hij ziet er dus ook weer als nieuw uit nu.
Een hele bijzondere, late 997 4S in een unieke samenstelling. Dit kom je niet vaak tegen!

Uitvoering en optiecodes:
022 Tellers in Zwart
176 Sportuitlaat
250 PDK versnellingsbak
342 Stoelverwarming
454 Cruise Control
498 Zonder modelaanduiding
541 Stoelventilatie
567 Grijze band in voorruit
603 Bi-xenon meedraaiend
635 Parkeer assistent achter
640 Sport Chrono pakket Plus
666 Telefoonmodule
672 PCM navigatiemodule
674 Voorbereiding Vehicle Tracking System
680 Bose Soundsysteem
789 Individuele kleur Diamantzwart metallic
844 Multifunctioneel stuurwiel
870 Ipod-aansluiting
CDJ Sierlijst PDK in afwijkende kleur
CDM Sierlijst om PDK hendel in afwijkende kleur
CDN Lamellen luchtroosters gespoten
CDP Rand rond tellerklok in afwijkende kleur
CGA Koplampsproeiers gespoten
CJX Matten met lederen rand
CMA Spiegeldriehoek gespoten
CMC Deuropener gespoten
CNF Luchtinlaat spoten
CRX Wielen gespoten in afwijkende kleur
CUR PCM pakket in leder
CVT Speakerroosters bekleed met leder
CXC Individuele instaplijsten, verlicht
CXX Individuele CT-opties
ECB Aluminium PDK hendel en handremgreep
P12 Automatisch dimmende spiegels + regensensor
P15 Volledig electrisch verstelbare Comfortstoelen
XMZ Middenconsole achter met leder bekleed
XRP 5 mm afstandsringen bij de wielnaven
XSC Porsche wapen in hoofdsteunen
XV1 Defroster met leder bekleed
XWU PDK coulisse in Leder

Wordt geleverd met:
- Het origi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie