Bouwjaar | 14-08-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 316 kW (430 pk) |
€ 109.911,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 316 kW (430 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WagenparQ |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amperestraat 35-37 |
Postcode | 1446 TR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007331 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wagenparq.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,0 s
Topsnelheid: 302 km/u
Ledig gewicht: 1.465 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 911 Carrera GTS. De auto is volledig dealeronderhouden. Alles is aanwezig en volledig gedocumenteerd. De auto is voorzien van een origineel Alarm Klasse 3 systeem. Onderstaand treft u de uitgebreide optielijst aan van deze auto:
INTERIEUR:
- Half leer/alcantara bekleding
- Adaptive Sportstoelen, elektrisch verstelbaar
- Stoelverwarming op voorstoelen
- Porsche Sport Chrono
- Originele vloermatten "Porsche"
- 2-zone comfort airco
EXTERIEUR:
- Achaat grijs metallic lakwerk
- 20" Spyder Design, mat zwarte velgen (Centerlocks)
- Rode remcalipers "Porsche"
- Type aanduiding in hoogglans zwart
- Privacy glass vanaf B-stijl
- Bi-Xenon koplampen
- Sportuitlaat eindstukken in hoogglans zwart
- Instaplijsten "Carrera GTS"
INFOTAINMENT:
- Porsche Communication Management (PCM)
- DAB Tuner
- BOSE Sound System
- Achteruitrijcamera
Mechanisch:
- Homelink garagedeur opener
- Glazen Schuif/kanteldak
- Uitschuifbare achterspoiler
- Sport Chrono pakket
- Cruise Control
- Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
- Porsche Active Suspension Managent (PASM)
VEILIGHEID:
- Parkeerassistent met achteruitrijcamera
- Parkeersensoren voor en achter
- Verkeersbord herkenning
- Porsche Dynamic Light System (PDLS)
- Licht- & Regensensor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.