Bouwjaar | 01-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.620 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-814-TK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 340 kW (463 pk) |
€ 89.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.620 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-814-TK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 340 kW (463 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vehikel. epic sportscars |
Contactpersoon | Jeroen Gilles |
Adres | Crommelinbaan 44 |
Postcode | 2142 EX |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55708893 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vehikel.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid Diepzwart Metallic
Krachtiger dan een Cayenne S of GTS, zuiniger én schoner dan menig compacte stadsauto. Deze origineel Nederlands geleverde Porsche Cayenne E-Hybrid omarmt het tijdperk van de elektrificatie, zónder in te boeten op pure rijbeleving. Aangedreven door een heerlijke 6-cilinder turbomotor, komt tijdens een sportieve rit het ware Porsche karakter bovendrijven. Tegelijkertijd is het mogelijk om geheel geruisloos en emissievrij door de stad te zoeven. Door de elektro- en turbomotor met elkaar samen te laten werken, is de E-Hybrid in staat om in totaal 462 pk en 700 Nm koppel naar het asfalt over te brengen. En hoe! De sportuitlaat laat onze Cayenne klinken zoals een échte Porsche hoort te klinken. Luisteren naar het Bose audiosysteem kan natuurlijk ook, maar dat zal vooral op momenten zijn dat je niet alles uit het Sport Plus pakket haalt. De Cayenne laat zich van zijn meest comfortabele kant zien aan de hand van een Surround View Camera, luchtvering, panoramadak en soft-close portieren. Echter, dat dreig je allemaal te vergeten zodra de vingertoppen de schakelflippers bereikenâ€|
Design
In 2017 was Porsche toe aan haar 3e generatie Cayenne: een belangrijk model voor het merk, dat vanaf het begin alle verwachtingen heeft overtroffen. Sportwagenkwaliteiten en SUV-gemakken gaan heel goed samen, weten we inmiddels. En dankzij trendsetter Porsche is die combinatie al behoorlijk ver doorontwikkeld. Het betreft hier het meest recente pre-faceliftmodel dat qua design de perfectie nadert in het segment van de luxe gezinswagens. Een 911 zal het nooit worden, maar de invloeden van dat icoon zijn wel degelijk aanwezig. En dat doet geen auto deze Cayenne E-Hybrid na! Persoonlijk verkiezen we de traditionele carrosserie boven die van de Cayenne Coupé. Laatstgenoemde oogt immers niet per se sportiever, echter is wel minder praktisch. De Diepzwart Metallic lak staat de SUV goed als altijd. In dit geval zijn ook de merk- en modelaanduiding op de achterklep zwart gemaakt, net als de raamlijsten en eindstukken van de dubbele sportuitlaten. Privacy Glass zorgt voor een extra mysterieuze uitstraling. Uitzondering op de zwarte regel zijn de 21 inch grote wielen. Eén keer raden welke kleur de remklauwen erachter hebbenâ€|
Uitrusting
De LED-kijkers aan het front worden deels omhuld door donkergrijze kappen, maar zijn niet zo donker als de verlichtingsunits aan de achterkant. De rode LED-lichtbalk die beide units aan elkaar verbindt is karakteristiek voor de huidige generatie Porsche Cayenne; nóg zoâ€?n 911-trekje. Aan de binnenkant is het luxe uitrustingsniveau van de Cayenne E-Hybrid extra goed zichtbaar. Elektrisch bedienbare, verwarmde stoelen mét memoryfunctie maken het wel érg aantrekkelijk om ongegeneerd naar het lederen dashboard te blijven loeren. De zwarte afwerking is identiek aan di
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!