Porsche Cayenne 3.0 E-HYBRID - NL-auto - zeer fraai en zeer compleet.

€ 89.950,-

Bouwjaar 01-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.620 km
Deuren 5
Kenteken N-814-TK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 340 kW (463 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-HYBRID - NL-auto - zeer fraai en zeer compleet.


€ 89.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.620 km
Deuren 5
Kenteken N-814-TK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 340 kW (463 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vehikel. epic sportscars
Contactpersoon Jeroen Gilles
Adres Crommelinbaan 44
Postcode 2142 EX
Plaats Cruquius
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55708893 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vehikel.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid Diepzwart Metallic
Krachtiger dan een Cayenne S of GTS, zuiniger én schoner dan menig compacte stadsauto. Deze origineel Nederlands geleverde Porsche Cayenne E-Hybrid omarmt het tijdperk van de elektrificatie, zónder in te boeten op pure rijbeleving. Aangedreven door een heerlijke 6-cilinder turbomotor, komt tijdens een sportieve rit het ware Porsche karakter bovendrijven. Tegelijkertijd is het mogelijk om geheel geruisloos en emissievrij door de stad te zoeven. Door de elektro- en turbomotor met elkaar samen te laten werken, is de E-Hybrid in staat om in totaal 462 pk en 700 Nm koppel naar het asfalt over te brengen. En hoe! De sportuitlaat laat onze Cayenne klinken zoals een échte Porsche hoort te klinken. Luisteren naar het Bose audiosysteem kan natuurlijk ook, maar dat zal vooral op momenten zijn dat je niet alles uit het Sport Plus pakket haalt. De Cayenne laat zich van zijn meest comfortabele kant zien aan de hand van een Surround View Camera, luchtvering, panoramadak en soft-close portieren. Echter, dat dreig je allemaal te vergeten zodra de vingertoppen de schakelflippers bereikenâ€|

Design
In 2017 was Porsche toe aan haar 3e generatie Cayenne: een belangrijk model voor het merk, dat vanaf het begin alle verwachtingen heeft overtroffen. Sportwagenkwaliteiten en SUV-gemakken gaan heel goed samen, weten we inmiddels. En dankzij trendsetter Porsche is die combinatie al behoorlijk ver doorontwikkeld. Het betreft hier het meest recente pre-faceliftmodel dat qua design de perfectie nadert in het segment van de luxe gezinswagens. Een 911 zal het nooit worden, maar de invloeden van dat icoon zijn wel degelijk aanwezig. En dat doet geen auto deze Cayenne E-Hybrid na! Persoonlijk verkiezen we de traditionele carrosserie boven die van de Cayenne Coupé. Laatstgenoemde oogt immers niet per se sportiever, echter is wel minder praktisch. De Diepzwart Metallic lak staat de SUV goed als altijd. In dit geval zijn ook de merk- en modelaanduiding op de achterklep zwart gemaakt, net als de raamlijsten en eindstukken van de dubbele sportuitlaten. Privacy Glass zorgt voor een extra mysterieuze uitstraling. Uitzondering op de zwarte regel zijn de 21 inch grote wielen. Eén keer raden welke kleur de remklauwen erachter hebbenâ€|

Uitrusting
De LED-kijkers aan het front worden deels omhuld door donkergrijze kappen, maar zijn niet zo donker als de verlichtingsunits aan de achterkant. De rode LED-lichtbalk die beide units aan elkaar verbindt is karakteristiek voor de huidige generatie Porsche Cayenne; nóg zoâ€?n 911-trekje. Aan de binnenkant is het luxe uitrustingsniveau van de Cayenne E-Hybrid extra goed zichtbaar. Elektrisch bedienbare, verwarmde stoelen mét memoryfunctie maken het wel érg aantrekkelijk om ongegeneerd naar het lederen dashboard te blijven loeren. De zwarte afwerking is identiek aan di

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie