Bouwjaar | 11-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.906 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-346-GL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
€ 34.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.906 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-346-GL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mak |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jarmuiden 46 |
Postcode | 1046 AE |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 3463382 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automak.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2014 - dec 2017
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 306 kW (416 PK)
Vermogen elektromotor(en): 24 kW (33 PK)
Vermogen brandstofmotor: 246 kW (334 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 38 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,8 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 02:42
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:18
Stap in de toekomst van autorijden met de Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid 2015. Deze verfijnde SUV biedt niet alleen de prestaties en luxe die u van Porsche verwacht, maar ook een geavanceerd hybride aandrijfsysteem dat zorgt voor een indrukwekkende brandstofefficiëntie en lagere emissies.
Met een krachtige 3.0-liter V6-motor in combinatie met een elektrische motor, levert de Cayenne 3.0 S E-Hybrid een totaal vermogen van maar liefst 306 kW 417 PK en een indrukwekkend koppel, waardoor u moeiteloos accelereert en de weg domineert.
Maar het gaat niet alleen om prestaties; met een elektrisch bereik van 38 kilometer kunt u ook genieten van geruisloos en emissievrij rijden tijdens kortere ritten, waardoor u kunt bijdragen aan een schonere omgeving zonder concessies te doen aan de opwinding en het rijplezier waar Porsche bekend om staat.
De Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid 2015 combineert moeiteloos luxe, prestaties en duurzaamheid in één adembenemend pakket. Ervaar het zelf en ontdek hoe elektrisch rijden de toekomst van de autowereld vormgeeft, zonder compromissen te sluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!