Bouwjaar | 07-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-ZNS-42 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-ZNS-42 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koningshoek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijndenweg 32 |
Postcode | 1951 NC |
Plaats | Velsen-Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 220111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koningshoekautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Deze Porsche Cayenne komt uit 2015, werd geleverd van 01-08-2014 tot 31-12-2017 en kostte toen € 112.212,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 245 kW (333 PK) en een cilinderinhoud van 2995 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 243 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,3 liter per 100 km en hij weegt 2325 kg. De APK is geldig tot 04-10-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 465,92 per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Extra Garantie L&P 6/12 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en door de N.A.P. gecontroleerde kilometerstanden. Bij ons is 6 of 12 maanden garantie mogelijk, informeer naar de voorwaarden. De zeer succesvolle 50 / 50 deal is vanaf heden ook op alle occasions van Koningshoek Auto's beschikbaar, informeer hier voor bij een van onze verkopers. Elke Donderdag koopavond tot 21:00 en elke Zondag geopend van 11:00 tot 16:00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!