![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-08-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
€ 22.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Point |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 1337 |
Postcode | 1066 CM |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43559762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 261 km/u
Ledig gewicht: 2.085 kg
Wielbasis: 290 cm
Interieur
Interieurkleur: Exclusive leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
***ONDERHOUDSBOEKEN EN AUTOPAS ZIJN AANWEZIG,WE ZIJN ENKEL OPEN OP AFSPRAAK TEL 0643559762***
Dit is niet zomaar een Porsche Cayenne. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier het bouwjaar is 2013. De krachtige V8 benzinemotor met 420PK staat garant voor uitstekende prestaties. zeer compleet uitgevoerd, elektrisch bedienbare achterklep. Zit u goed? De sport stoelen met GTS opschrift zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 22 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, zwarte alcantara hemelbekleding, donker getint glas achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het BOSE high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Met sportstuur met schakelpaddels, regensensor, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Porsche helemaal compleet.,***ONDERHOUDSBOEKEN EN AUTOPAS ZIJN AANWEZIG,WE ZIJN ENKEL OPEN OP AFSPRAAK TEL 0643559762***
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak telefoon:0643559762
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
![Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/523/porsche-cayenne.jpg)
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!