Bouwjaar | 22-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-910-VV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 367 kW (500 pk) |
€ 31.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-910-VV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 367 kW (500 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nerex Motors B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Zeelandweg 7 |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 2194638 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25022773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nerexmotors.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R19
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 278 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 193 x 169 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.470 kg
Laadvermogen: 775 kg
GVW: 3.245 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 358 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Japanse Import. Volledig dealeronderhouden!
De indrukwekkende vormen en de topprestaties van deze Porsche Cayenne staan garant voor ultiem rijplezier. De achtcilinder motor in combinatie met de automatische transmissie maken het rijden met deze Porsche tot een waar feest. Comfort en veiligheid hebben een upgrade gekregen in de vorm van luchtvering. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Ook in winterse omstandigheden is rijden een plezier, niet in de laatste plaats dankzij het verwarmd stuurwiel. Ook de passagiers achterin ervaren het ultieme comfort, dankzij de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze Porsche horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, extra getint glas en metallic lak.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank.
Deze sportwagen is een proefrit meer dan waard. Neem 'm de weg op en u weet genoeg. Bel ons voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!