Porsche Cayenne Coupé S E-hybrid Sport Design 3.0 S E-Hybrid 22 Head-Up 18-weg

€ 154.995,- incl. BTW

Bouwjaar 06-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.433 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 381 kW (519 pk)

Porsche Cayenne Coupé S E-hybrid Sport Design 3.0 S E-Hybrid 22 Head-Up 18-weg


€ 154.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.433 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 381 kW (519 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DNA Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cort van der Lindenlaan 46
Postcode 1412 CA
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15945714 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dnacars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 382 kW (519 PK)
Vermogen elektromotor(en): 382 kW (519 PK)
Vermogen brandstofmotor: 382 kW (519 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 263 km/u
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 290 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Chromite zwart metallic
Sideskirts
Voorbereiding trekhaak
Voorbereiding voor toekomstige installatie van een elektrische trekhaak
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management
(PASM)
Adaptieve luchtvering met
volledig dragende luchtveersteunen (tweekamer-tweekleppentechnologie)
zelfnivellerende functie
elektronisch geregeld dempingssysteem Porsche Active Suspension Management (PASM) met continue regeling van
de dempingskracht en drie handmatig selecteerbare modi
Sport Chrono pakket
Analoge en digitale stopwatch
Sport Plus-modus met prestatiegerichte instellingen voor motor, transmissie en chassis.
Sport Response-knop met prestatiegerichte instellingen voor motor en transmissie met één druk op de knop
Activering van de Launch Control in de Sport Plus-modus
Uitbreiding van Porsche Stability Management (PSM) met een Sport-modus
Geïntegreerde Sport Chrono-tegel met registratie van rondetijden en telemetriegegevens. Het toevoegen van tracks
en de analyse van sectoren en ronden
Geïntegreerde prestatietegel om de rijdynamiek van Porsche in realtime te visualiseren
Cayenne E-Hybrid-modellen met extra E-Power- en Hybrid-Auto-modi
Uitlaatsysteem van geborsteld roestvrij staal
Stuurbekrachtiging plus
Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Reduceert de stuurinspanning bij het manoeuvreren en bij lagere snelheden
Remsysteem met remklauwen in rood
Vaste aluminium monobloc-remklauwen met 6 zuigers voor,
intern geventileerde remschijven
Aluminium monobloc-remmen met vaste remzadels met 4 zuigers achter, inwendig geventileerde remschijven
Remschijven met diameter voor 410 mm, 365 mm achter,
intern geventileerd
Recupererend remsysteem
Benzine tank
Startaccu
Lithium ion batterij
Lithium-ion-accu met een energie-inhoud van 25,9 kWh inclusief accumanager
Electric Sound
Buitenspiegelonderstukken inclusief spiegelvoet in zwart
Exterieurpakket zwart (hoogglans)
Zijruitlijsten, lamellen inzetstuk voorbumper en inleg in lamellen van de luchtinlaten in zwart (hoogglans)
Achterdiffusor met lamellen
Deurgrepen gespoten in exterieurkleur
Wielkastafdekking in zwart
Wielkastafdekking in zwart
Dakspoiler in exterieurkleur
Carrosserievorm Coupé
Bredere

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie