Bouwjaar | 04-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.020 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 01-TDP-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
€ 26.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.020 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 01-TDP-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Destombes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eendrachtstraat 28A |
Postcode | 1951 AZ |
Plaats | Velsen Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16416650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hodestombes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 191 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
ORIGINEEL NEDERLANDSE PORSCHE PANAMERA!
VOLLEDIG ONDERHOUDEN BIJ PORSCHE AMSTERDAM!
RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!
VASTE ZO MEENEEMPRIJS! VASTE PRIJS!
= Bedrijfsinformatie =
ZOLANG DE AUTO'S ONLINE STAAN ZIJN ZE BESCHIKBAAR!
VRAGEN OF DE AUTO NOG BESCHIKBAAR IS EN LAATSTE OF LAAGSTE PRIJS WORDEN DAN OOK NIET IN BEHANDELING GENOMEN!
VOOR VERTREK UW DAG LIMIET WIJZIGEN VOOR HET OVERMAKEN GEEN PIN AANWEZIG!
BETALEN MOGELIJK MET INTERNETBANKIEREN DENK ERAAN UW DAG LIMIET MIN 4 UUR VAN TE VOREN TE VERHOGEN!
ALLE PRIJZEN ZIJN OP BASIS ZO MEENEMEN ZONDER GARANTIE EN MINIMAAL 6 MAANDEN APK!
VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN VOOR HET KOPEN VAN GARANTIE:
VOORBEELD MOGELIJKHEID 1: 1 MAAND GARANTIE OP DE MOTOR EN VERSNELLINGSBAK TOT 1000 KM,
MINIMAAL 10 MAANDEN APK EN KLEINE ONDERHOUDSBEURT €399,-!
VOORBEELD MOGELIJKHEID 2: 3 MAANDEN GARANTIE OP DE MOTOR EN VERSNELLINGSBAK TOT 5000 KM,
MINIMAAL 10 MAANDEN APK EN KLEINE ONDERHOUDSBEURT €599,-
OPENINGSTIJDEN: MAANDAG T/M VRIJDAG VAN 10.30 TOT 17.00!
ZATERDAG ALLEEN OP AFSPRAAK!
AANWEZIG OP AFSPRAAK VOOR U OP:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.