![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 336.641 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-TXP-82 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 336.641 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-TXP-82 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Export |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Zeelandweg 8L |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87732875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotiveexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/50 R18
Bandenmaat achter: 275/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 191 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
This price is for export.
For purchases in the Netherlands, BPM needs to be added to this price.
For more info :
Web : www.automotiveexport.nl
Tel : +31687732875
Email : info@automotiveexport.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
![Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/492/porsche-panamera.jpg)
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.