Bouwjaar | 27-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.177 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RD-190-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.177 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RD-190-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Billionaire Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 12018 |
Postcode | 1948 NN |
Plaats | Beverwijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13922077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.billionairecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 304 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.010 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 2.690 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: espresso
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 217 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Leaseprijs: € 1.499 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
De 4 liter V8 Turbomotor levert maar liefst 550pk en is het absolute neusje van de zalm. Niets maar dan ook niets in dit segment evenaart de prestaties, beleving en de klank van deze Porsche. Het nieuwste model, de ruime Sport Turismo variant doet menig hoofd omdraaien. Wees welkom in ons Porsche Centre waar ruim 50 exemplaren opgesteld staan.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.