Bouwjaar | 08-12-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.994 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 129.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-12-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.994 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DNA Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cort van der Lindenlaan 46 |
Postcode | 1412 CA |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15945714 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dnacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - feb. 2024
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Ledig gewicht: 2.200 kg
Wielbasis: 295 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
DNA Cars rekent EUR 999,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te kunnen maken.
Ook heeft DNA Cars verschillende financiering mogelijkheden en we doen u graag een voorstel.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.