Bouwjaar | 10-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.505 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.333 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
€ 39.390,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.505 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.333 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dijt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Purmerenderweg 169 |
Postcode | 1461 DJ |
Plaats | Zuidoostbeemster |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 423127 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 183 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.439 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 2.003 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-05-2026
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen):
Geldige APK
Leges kosten
- Afleverpakket+12 maanden Bovag garantie (€ 595 meerprijs): Auto's niet ouder dan 5 jaar en met een kmstand onder de 80.000 worden afgeleverd met 12 maanden garantie indien er voor dit pakket betaald is.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wij zijn al 60 jaar uw RENAULT-dealer voor de omgeving Purmerend en zijn gevestigd in Zuidoostbeemster op 500 meter afstand van het centrum van Purmerend en op 1000 vanaf de afslag nr. 5 van de A7.
U kunt bij ons natuurlijk ook terecht voor het onderhoud van alle merken auto's.
LET OP; ZO MEENEEMPRIJS!! Afleveringspakket kost 595,- hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens schema, minimaal 1 jaar apk en de auto wordt zowel van binnen als van buiten schoongemaakt.
Ook zonder afspraak bent u van harte welkom om bij ons langs te komen voor een bezichtiging of een proefrit!
24/7 te bereiken op whatsapp op 06-15270141. Ook voor een afspraak buiten openingstijden kunt u contact opnemen met 06-15270141.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug
Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.
De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.
Plus
- moderne uitstraling
- doordachte ergonomie
- prima weggedrag
Min
- mild hybrid motor te zwak voor deze auto
- infotainment van Google geeft zorgen over privacy
Conclusie
Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.
Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.