Bouwjaar | 25-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.350 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-766-V Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.350 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZK-766-V Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vaneman Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Witteweg 6 |
Postcode | 1431 GZ |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 5650380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.frankvaneman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.226 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.729 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Het is geen cliché: Franse auto's hebben nog altijd aantrekkingskracht vanwege de soepele vormen en het uitstekende rijcomfort. Maar ook qua carrosserie en prestaties behoren ze al jaren tot de wereldtop. Deze auto uit 2019 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 27350 kilometer. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het full map navigatiesysteem wijst de weg! Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. U bent in deze Renault ook voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Renault Captur als zich een noodsituatie voordoet. U bent mede dankzij dodehoekdetectie en hill hold functie steeds veilig onderweg.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!