Bouwjaar | 21-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
€ 21.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Peerdeman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 8 |
Postcode | 1613 DX |
Plaats | Grootebroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 514156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicepeerdeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2020 - jun. 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 116 kW (158 PK)
Vermogen elektromotor(en): 48 kW (65 PK)
Vermogen brandstofmotor: 68 kW (92 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 60 km (50 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.516 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 264 cm
Accu
Accu: 10 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 11 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 15 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,6 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:15
Bruikbare accucapaciteit: 9.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 50 km
Actieradius praktijk zomer: 50 km
Actieradius praktijk winter: 45 km
Verbruik praktijk zomer: 23.9 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.6 kWh/100km
'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. De actieradius van deze auto is met 50 kilometer ruim voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De accu is binnen 3 uur opgeladen. Deze Renault Captur is vanwege de hybride motor een echte slimmerd. Want u rijdt zowel op brandstof als elektrisch. En dat scheelt in de kosten! Houdt u van een luxe uitstraling? Dan is het lederen interieur een heel aantrekkelijke extra! 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Renault Captur voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!