Renault Clio 1.0 TCe Initiale Paris staat vol met opties

€ 10.950,- incl. BTW

Bouwjaar 23-04-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 170.775 km
Deuren 5
Kenteken H-889-RT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio 1.0 TCe Initiale Paris staat vol met opties


€ 10.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 170.775 km
Deuren 5
Kenteken H-889-RT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wallinga
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spaarndamseweg 380
Postcode 2022 EA
Plaats Haarlem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5380942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wallinga.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2019 - sep. 2020

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.603 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Open de extra deur aan de achterzijde en kijk eens hoeveel ruimte deze hatchback biedt, vooral bij het neerklappen van de achterbank. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Met zijn pittige benzinemotor stuurt u deze auto gemakkelijk en vlot door het verkeer. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Renault Clio. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade door verkeerd inschatten van afstanden vermeden wordt. Het complete geluidsspectrum van de hi-fi krijgt een extra boost door het high performance audiosysteem. Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Ook draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.

Deze Renault biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een af

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie