Bouwjaar | 19-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.297 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 40-JKH-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.297 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 40-JKH-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Automediair |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem de Zwijgerlaan 114 |
Postcode | 2051 KK |
Plaats | Overveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54292007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deautomediair.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2009
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 8
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
LED ACHTERLICHTEN.
SPORTIEVE UITSTRALING.
RIJKLAAR.
= Bedrijfsinformatie =
Dank u voor uw getoonde belangstelling voor deze auto.
Elke technische aankoopkeuring juichen wij toe.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn ingeruild bij Dealers en zijn ook Dealer-onderhouden.
Continu streven wij ernaar onze auto's aan te bieden voor een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit.
Het is in ieders belang, dat U blij bent met de aangeschafte auto.
24 uur per dag kunnen wij auto's op naam zetten, zodat een bezoek aan het postkantoor niet noodzakelijk is.
Exportdocumenten en -platen kunnen wij onder het genot van een kop koffie ter plaatse in orde maken.
Inruil is mogelijk.
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar op 06-54292007 om een afspraak te maken voor een vrijblijvende bezichtiging en een proefrit.
Omdat wij kantoor aan huis hebben, bent u ook 's avonds en in het weekend van harte welkom.
Graag tot ziens in Overveen !
Willem de Zwijgerlaan 114, 2051 KK (Overveen ligt tussen Haarlem en Bloemendaal)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.