Bouwjaar | 08-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.510 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-XH-PT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.510 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-XH-PT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cobicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 15 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cobicar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Renault zoekt de laatste jaren nadrukkelijk het onderscheid op wat betreft innovatie en straalt dat ook duidelijk uit met de slogan 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare stoelen, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Natuurlijk behoren buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Deze Renault Clio komt uit 2007, werd geleverd van 01-12-2004 tot 31-07-2008 en kostte toen € 14.078,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1149 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 940 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespreekbaar.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
Wij zijn dagelijks geopend tot 1800 uur,
Zaterdag tot 1700 uur en zondag op afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Onze auto's zijn al nagelopen en Apk gekeurd, ze kunnen meteen mee maar omdat we met concurrerende prijzen adverteren kunnen we helaas niks meer aan de prijs doen.
U bent van harte welkom.
Contact via WhatsApp : 0685124789
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.